Het Kruispunt heeft in Digisource voor drie jaar een hoofdsponsor gevonden. (Foto: PR)
Het Kruispunt heeft in Digisource voor drie jaar een hoofdsponsor gevonden. (Foto: PR) (Foto: Tom van Ooijen)

Digisource hoofdsponsor Theater Het Kruispunt

Ingezonden

Barendrecht - Digisource is de komende drie jaar hoofdsponsor van Theater het Kruispunt. Peter van Lent, directeur van het ICT bedrijf uit Barendrecht, zette onlangs zijn handtekening onder een nieuw sponsorcontract.

Met ruim 20 jaar ervaring is ICT bedrijf Digisource een gevestigde naam in Barendrecht en omstreken. Het team van zo'n 25 medewerkers zet zich dagelijks in om voor verschillende type organisaties een optimale ICT omgeving te realiseren op het gebied van de Cloud, netwerken, beheer, telefonie, back-up en security. Het belangrijkste doel hierbij is ervoor zorgen dat klanten zorgeloos kunnen werken én klaar zijn voor de toekomst. Dat geldt ook voor Theater het Kruispunt.


Irene Pronk, directeur Theater het Kruispunt: ''Digisource is al jaren een betrouwbaar en door ons zeer gewaardeerd leverancier van onze ICT-omgeving. Dat Digisource nu als hoofdsponsor het theater zo mooi steunt is niet alleen een bekroning op onze samenwerking, maar laat zien dat Digisource, vanuit maatschappelijke en culturele betrokkenheid en verantwoordelijkheid, ons theater en daarmee cultuur in Barendrecht een warm hart toe draagt.''

Peter van Lent, directeur Digisource: "Wij vinden het belangrijk om ons niet uitsluitend bezig te houden met ICT en ondernemen, maar ook met onze directe omgeving. Het ondersteunen van lokale sport- en cultuurinitiatieven hoort daarbij en daarom zijn we al jaren trotse sponsor van Theater het Kruispunt. Daarnaast is Theater het Kruispunt voor ons een mooie locatie om onze relaties te ontmoeten en nieuwe zakelijke contacten in de regio te leggen."


Eerste lid Club van 25

Daarnaast is Digisource het eerste bedrijf dat deelneemt aan de Club van 25, een nieuw initiatief waarmee gebouw Het Kruispunt een netwerk van 25 betrokken bedrijven wil vormen. Deze organisaties doneren jaarlijks ieder minimaal € 1.000,- per jaar en dragen op deze manier bij aan de ambities van Het Kruispunt.


"Een sponsorship met Theater het Kruispunt geeft bedrijven de mogelijkheid om hun zichtbaarheid te vergroten, imago en naamsbekendheid te versterken, maatschappelijke betrokkenheid uit te dragen, de band met relaties te verdiepen en nieuwe zakelijke contacten te leggen", aldus Irene Pronk.

Meer berichten